FANDOM

Rendőr, a Bicskei Autópálya Alosztály beosztottja, aki járőrtársával, Piluval éjszakás szolgálatban éli meg az Átkerülést. A kezdeti sokk után - családja és rokonai mind Budapesten éltek - gyorsan beilleszkedik az új rendszerbe.

A Kereszteseknél Szerkesztés

A Sacco éjszakáján átesik a tűzkeresztségen és megmenti Júliát, akit - jobb híján - a Püspöki Palotába menekít be. Itt találkozik Pál püspökkel, aki felveszi a keresztesek közé. A csentöfai túszdráma idején a faluba vitt volna menetrend szerint élelmiszersegélyt, ahol azonban szembetalálkozik a menekülö terroristákkal. Egyik társával Somosi honvéddal egy sajnálatos tévedés következtében az ideges falusiak végeznek. Ennek ellenére képes volt megörizni a hidegvérét és lóval az egyik terrorista nyomába eredt, aki sikeresen el is fogott. A sikeres akció jutalmául zászlóssá léptették elö.

Ezután a Gellérthegyi kelta oppidumba költöző ómagyar kontingens őrszakaszának vezetője lesz. A Morvai-puccsot követően a hegyről elköltöznek egy kelta uradalomba, ahol túléli a puccsisták és a kelta lázadást, de Brennus rajtaütésében kis híján végzetes sebesülést szenved. Életét Csikós menti meg, aki elhurcolja a telepig, majd a riadóztatott honvédszakasz gépkocsiján Esztergomba szállítják. Kórházba kerül, ahol életmentő műtétet hajtanak végre rajta. További sorsa - egyelőre - ismeretlen.