FANDOM

Liptószentmiklós Á.u. 11-

Ómagyar hírszerő a Dezinformációs Alosztály alkalmazásában, Vitéz József kapitány partnere az ibériai akció során (Vitéz kapitány évad mellékszerelő).

Család, iskola Szerkesztés

Apja Kovács Bendegúz emancipátor, anyja Erös Gwendolin a késöbbi teuton király Erös Ulf testvére. Bátyja katonai oktatásban részesült (Á.u. 30-ra hadnagy a felderítőknél), húga tanítónő. A helyi emancipációs iskola elsö éveit kítünö eredménnyel végezte el, így negyedik osztály elvégzése után Tatára küldték benntlakásos iskolába.Eredményei itt is kiemelkedöek, különösen a nyelvi tárgyakban és a sportban mutat fel figyerelemre méltó eredményeket.

A Dezinformációs Alosztálynál Szerkesztés

Nikolett eredetileg gazdaságszervezést tanult, ám a különlegesen magas termetű és sportos alkatú lányt beszervezi a Dezinformációs Alosztály vezetője. Fizikai adottságainak és nyelvérzékének köszönhetően több alkalommal is sikeresen játszott el anti isteneket és más emberi alakot öltött természetfeletti erőt. Legnevezetesebb akciója az ibériai felkelést elindító párbaja Txurruka rablóvezérrel a Pireneusok egyik csúcsán. Említésre érdemes még a cataniai szerepe, ahol Artemiszként látogatta meg a város türannoszát, aki ezek után behódolt Héron királynak.

Házasság Szerkesztés

Á.u. 37-ben feleségül ment Juhász Dezsőhöz, Szentendre polgármesteréhez és országgyűlési képviselőjéhez, a későbbi antiügyi államtitkárhoz. Három gyermek anyja.